tisdagen den 22:e juni 2010

Because I'm worth it

Ny hårtoning: Glossy Chocolate i nyansen Iced Chocolate. Marron glacé.
Jag tänker: Penelope Cruz. Hon är min eviga girlcrush, så snygg.

Men inser att glossy iced chocolate marron glacé snarare än att framhäva mina blå ögon, framhäver de blå ringarna under dem.

Dessutom har jag infärgade fläckar i pannan och på öronen i nyansen
glossy iced chocolate marron glacé. Snyggt.

Annan grej: Svärmor har ställt in en duschkräm i duschen. Bourjois Deshabillez-moi Aphrodisiaque med ingefäraextrakt.

Hur ska jag tolka det? Jag väljer att inte tolka utan ägnar mig
åt att försöka peela min panna hudfärgad igen.

4 kommentarer:

Helen sa...

Din lilla stackare...ledsen att jag skrattar åt dina problem. *blink, blink* Men du skriver ju så roligt.

Hoppas nu att lillans vattkoppor inte kliar alltför mycket inatt, så att din blåtoning under ögonen försvinner.

Svärmor och duschtvålen. Kanske tänkte hon använda den själv??

Kram!

Sara sa...

Aha... Jag tÄnkte att hon tyckte det var dags för fler barnbarn?

Annika sa...

Deshabillez-moi Aphrodisiaque...spännande värre. Märkte du om den hade någon effekt ;)?

Sara sa...

Näe, jag gjorde inte det. Men jag doftadee ganska starkt av hârtoning och gick runt i en i allra högsta grad sedesam nattsjorta (pâ svärmors territorium). Kanske var det?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...