torsdagen den 17:e juni 2010

Bonjour

I går kväll åt jag ett halvt kilo nötmix med russin. På egen hand. Imponerande. 2500 kalorier på ett kick? Kanske. Det är okej och överhuvudtaget inte viktigt.
Resultat: Utsvulten när liten vaknade för välling halvsex.
Tre skålar kaffe - svärmors beska, man grimaserar när man dricker det men whatever, kaffe är kaffe - senare är jag fortfarande inte pigg.
Senaste nytt:
Grynet har lärt sig att ta på sig skorna alldeles själv. Bra.
Min nièce Clémences lilla hjärta slår inte på egen hand. En livsviktig apparat gör det istället. Mycket dåligt.
Vi h
åller tummarna så hårt vi kan. Viktigt.
Det regnar och åskar. Oviktigt.

6 kommentarer:

Annika sa...

Fy, så jobbigt! Håller tummarna här med.

Sara sa...

Ja, det är oroligt. Vi räknar ju med att allt kommer att gå bra, men det är tungt ändå.

TinTin sa...

Delar med mig av alla våra tummar för lila C.

Sara sa...

TAck!

Fru W sa...

Även jag håller tummarna!!

Ferferi sa...

Usch vilken ångest. Håller tummarna här borta med. Hoppas det går vägen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...