måndagen den 21:e juni 2010

Oh.

Linna, en av mina favoritbloggerskor skriver om min blogg.
Och bloggen rodnar av förtjusning och känner sig vemodig, glittrig och lite undrande: Skriver jag verkligen så mycket om mat och praliner?
Det kanske jag gör?

Skyller på att det är en kvarleva från mina dagar som besatt anorektiker.
Och på att jag bor i Frankrike.
Och glitter i all ära. Ni vet ju att allt som glittrar inte är guld. Och att paljetterna ibland bara är en avledningsmanöver, ett bländverk, ett litet hörn av verkligheten. Ni vet ju det.

7 kommentarer:

Annika sa...

Du täcker ju in det mesta; högt och lågt. Det är det vi som läser här uppskattar så mycket. Inte konstigt att det inbegriper Linna...:)

Sara sa...

Oh...

Ingela sa...

I love your blog.

Ang ditt inlägg "Cirklar" känner jag samma sak. Har många ord, har mycket att säga och ditten och datten men orden fastnar.

timjanoakleja sa...

Vad trevligt att få ett bloggtips om sin blogg! Jag håller med, du skriver så fängslande om stort och smått, ibland roligt, ibland allvarligt, alltid extremt välformulerat. Har även läst bakåt i din blogg och blir så berörd när du skriver om din anorexi. Jättebra att det kommer fram mer! Bloggar som din behövs!

Dessutom älskar jag att läsa om Korsika, ska själv dit igen om bara liiite drygt en månad. Längtar mig blå!

Kram

Maria sa...

Du skriver riktigt bra, och alltid välformulerat, aldrig krystat.. utan det känns äkta.. Och bilderna, bilderna! : )


Du tycks ha ett absolut gehör.

Linna J sa...

Äsch så mycket praliner är det kanske inte men ska man sammanfatta så ... och pralin är ett snyggt ord!

Tack för en bra blogg! Och snygg. Och lite rörande på sina håll. <3

Sara sa...

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...