lördagen den 26:e juni 2010

Sommartrender ni ska få slippa se mig i

1. ALlt Libertymönstrat småblommigt. Men det där handlar om min egen hangup på småblommigt.
2. Trekvartsleggings med spetskant. Jag är osäker på om det här verkligen är en trend, lik förbannat ser man dem överallt. Ett riktigt okynnesplagg, enligt undertecknad som hittills bara fallit för de oumbärliga lackleggingsen.
3. Behå utanpå collegetröja.
4. Hängseljeansen.
Är man inte under fem år bör man nog undvika.
5. Trosshortsen. Därför att jag inte gärna vill ha anständighetsbrigaderna och Ajaccios samlade boulespelarklubbar i hasorna. Min bikinilinje angår bara mig, och celluliter går fint att visa på stranden, men känns halvkul på en shoppinggata.

3 kommentarer:

barajagjohanna sa...

Bh utanpå collegatröja?!!??

Erica sa...

Jag måste fråga samma sak som barajagjohanna, bh utanpå collegetröja? Det låter bisarrt. Troshortsen är ju heller ingen höjdare måste jag tillstå!

LouiseClaire sa...

I´m with you on all of them!!! Har sett alltför många tros-shorts redan i år, och jag bor i det (hittills) inte så varma Uppsala... Dock inte sett nån bh utanpå collegtröja, låter dock inte så attraktivt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...