lördagen den 19:e juni 2010

Walk walk Fashion Baby

Jag vill bara signalera att det finns en i den här familjen som inte räds haremsbyxan.
Som rockar i sina haremsbyxor.
Jag tvivlar på att jag skulle komma undan med värdigheten i behåll om jag hade lika? Dessutom är det inte så att jag känner ett behov av klädesplagg som får det att se ut som jag har kortare ben än vad jag har.
Men det är det som är hemligheten med haremsbyxan. Il faut assumer.
Man måste liksom gå in för det helhjärtat, tveklöst och fullkomligt. Embrace your haremsbyxa, liksom.
Just do it.

1 kommentar:

Eleonora sa...

Jag har en haremsbralla som jag trivs finfint i, om än inte just nu. Kombinationen jättemage och taxben blir liksom lite väl...knasig. Men annars tycker jag att det funkar förvånansvärt bra även på oss som inte är bedårande toddlers.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...