onsdagen den 7:e juli 2010

Queridas!

Nej, jag har inte glömt er!
Men jag har
a) Internethaveri
b) gäster från Sverige
c) dessutom har jag en ny hobby: Kajakpaddling.

Alltså. Blåsor i händerna, ingen dator, mamma och K i sta'n, och jag har precis utfordrat dem med följande:

Sardinrilletes med roquefort-touche
Korsikansk melon
Kalkonrullader med parmesan, lufttorkad skinka och spenat
Tomatsallad
Pina colada-pannacotta med färsk mango

Det är fortfarande 32 grader ute, klockan är 22. I morgon ska jag paddla lite kanot.

Over and out.

2 kommentarer:

ocanna sa...

hittade din blogg via Annaofsweden och jag är hooked..du skriver så bra och så fiiina bilder. är oxå utlands svensk sen 22 år..8 år i Paris och 14 i usa.

Sara sa...

Välkommen hit och tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...