fredagen den 18:e november 2011

Ibland får jag rosor på en torsdag.


5 kommentarer:

Lovable sa...

Lovely! Älskar att kika in på din blogg. Vackra bilder, vackra ord. Hoppas på att få höra mer om dina författarplaner i framtiden.

Anonym sa...

Underbara färger. Läser din blogg med glädje och är speciellt glad åt att allt ordnade upp sig med förhållandet osv. Grattis också till en underbart söt liten.
A-M

Emelie sa...

Underbart. Jag får sällan rosor, men å andra sidan blir man ju desto gladare de gånger det händer.

Ha en skön helg med fina familjen

Livet runt 30...5 sa...

Ibland är du bra lyckligt lottad - möjligen får jag på födelsedagen :-)

Louise - Living in Turkey sa...

Klart man ska uppmärksamma sina favoritbloggar. Jag satt och skrattade för varje "avsnitt" i din förlossningsberättelse. Men sista delen tog verkligen priset, då skratade jag så högt att min pojkvän kom och frågade vad jag höll på med.
"Ehh...jag läser en förlossningsberättelse.."
Dessutom är min pojkvän turk och vi pratar engelska med varandra, och det där med bloggar...Jo han har lärt sig vad det är men han förstår nog inte riktigt "fenomenet" med det.

Kram kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...