onsdagen den 19:e oktober 2011

Barbamama for ever.


Vaknade upp och kände mig lite fatalistisk. Lite som att jag insett att jag kommer att vara barbamamma-gravid the rest of my days. Att bebisen faktiskt kanske aldrig kommer att komma ut. Att det är lika bra att tänka på annat. Allt som inte har med bebis och graviditet att göra. 


Så idag ska jag: 
Gå och simma (bra för spolformade preggon)
Shoppa ett nytt överdrag till amningskudden
Ringa barnmorskan för att boka tid för en monitoring

Argh... Jag är besatt. Kanske ska kolla vad som går på bio? Köpa en bok? Dricka mig full? Lobotomera mig?

2 kommentarer:

Lisa sa...

Väldigt snygg barbamamma! Och jag är avundsjuk på att du kan gå i snygga skor. Jag har en del som fortfarande inte passar! Har fått ankfötter...

Sandra sa...

Jag känner så väl igen det där..."hon kommer aldrig komma ut" This is really forever...." Men jag lovar...hon kommer. Håll ut !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...