söndagen den 16:e december 2012

A little child, a shining star. Christmas feelings.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara. Din blogg ligger numera under fliken "Favoriter".Vad glad jag blev av att hitta hit!
Underbar blogg!
I somras träffade jag en kille ifrån Marseille, med rötter ifrån Korsika och ja, jag är ordentligt kär.
Tyvärr snurrar allt som har med flytt/jobb/framtida barn/finna vänner/språk/klulturkrockar och rädsla för att sakna min svenska familj, om jag skulle flytta, ständigt och jämt i huvudet.

Men jag är ju inte precis först i världen med att bli kär i någon från ett annat land, men det är helt enkelt skönt att läsa om hur du/ni har det. Det ger lite hopp!
/Lina

Sara sa...

Hej Lina: Jag förstår dig. Det är stort och svårt och vackert och ovisst... Min egen erfarenhet säger mig att man ska lyssna på sitt hjärta. Faktiskt. Sedan är det inte helt lätt att leva med någon från en annan kultur, som ju södra Frankrike är, men det är i alla fall intressant!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...