söndagen den 25:e juli 2010

Avenue Pascal Paoli. (Att göra-lista)

1. Klippa fram ögonen på min långluggade unge
2. Skaffa öronproppar för karaokekvällarna nere på gatan (Gud i himlen låt
detta få ett slut, it's them or me)
3. Skaffa sådana där vattenvingar, flytkuddar, uppblåsbara armringar till kiddo
4. Skriva bok
5. Planera födelsedagsfirande enligt devisen hellre berusad än deprimerad och mol allena
6. Gå till katedralen Santa Maria Assunta (Notre-Dame-de-l'Assomption) för att kolla in Delacroixm
ålningen. Hade jag varit lagd åt det hållet hade jag kunnat passa på att tända ett ljus, be en bön och bikta mig samtidigt. Nu får det gå ändå.

8 kommentarer:

Lisa sa...

Låter som ett utmärkt sätt att fira födelsedagen. Ska nog sätta den på inbjudan till min egen högtidsdag!
Btw - tack vare dina ord och foton känner jag mig lite närmare min Stora Kärlek och livet blir lite lättare (ibland i alla fall!) Tack! Passez une belle journée vous trois!

Sara sa...

Hej!

Jag har gett dig en blogg award. Jag tycker att du skriver lite härligt finurligt :-)

Anonym sa...

Vilken otroligt fin blogg du har! Fin familj och så fina foton du lägger upp. Tummen upp från mig.

Erica sa...

Sara, jag önskar att du kunde se dig själv från den vy som vi andra har. Du är obeskrivligt vacker! Den inre människa som skymtar fram i dina blogginlägg skvallrar om en själ som aldrig kommer att bli gammal, bara vis och klok och som kommer att visa det med fantastisk humor. Jag hoppas du får en födelsedag som matchar den vackra, humoristiska och evigt unga själ som du är!

Sara sa...

Lisa: Detsamma till dig!

Sara: Tackar!

Anonym; Tack snälla!

Erica: Tack!

Kreta sa...

Jättefina bilder :) Ha det bra!

Peppe sa...

Jag håller med Erica och tycker att du ska satsa på nummer 4 i listan.

Sara sa...

Kreta: Tack!

Peppe: Hm. SNudd på lika svår som at få till en snygg lugg på liten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...