onsdagen den 28:e juli 2010

My neverending 30-års kris, del II

Och så här såg vi ut förra året. Och den uppmärksamme läsaren noterar givetvis att jag har precis samma klänning som jag har haft på de tio senaste fotona i bloggen. Har hon inga andra kläder, tänker ni nu?
Jo. Jag har skåp och lådor fulla. Jag har så mycket kläder att de hänger på galgar i dörrposterna och på stolar. Men jag råkar gilla den här.

Förra året. Den här dagen. Dagen innan 30.
Ville inte fira (Oh vad jag ville fira min 30-årsdag. Hett och innerligt).
Dagen blev en jävla katastrof.
Förra sommaren var ganska gloomy.

Nu är det annorlunda.

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag vet att du väljer vad du vill skriva och visa här och "skenet bedrar" kanske ibland (har för mig jag läst om det i något inlägg tidigare) Det känns ändå som att du är ganska ärlig och läser man mellan raderna så fattar man ganska snabbt hur läget är.
Du skriver att det är annorlunda nu än då. Det märks.
Livet är inte en dans på rosor men den verkar inte riktigt lika tung nu som då. Som att du i alla fall står ut med att allt inte alltid är på topp. Jag avundas dig iaf som lyckats skaffa familj och barn trots allt. Jag går mot 40 och är långtifrån påväg ens. Har ju inte lyckats med någonting än. Så släpp åldersnojan och gå ut och möt världen med ett leende som den klipska kalaspingla du är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...