onsdagen den 28:e juli 2010

B-day. Invitation.

Subject: Beach-Apéro (med anledning av mina euh... eh... 25 år.

Plats: Trottel Plage, Ajaccio.
Datum: 29 juli 2010
Tid: 19.00 - tills solen gått ned och vinet är slut.
Dresscode: Flipflops. Och de som har blommor runt halsen eller i håret har rätt till en extra bit cake fait maison.
Medtages: Bättre hälft/Sambo/Girlfriend/Boyfriend (eventuellt), kids (valfritt), era vackraste leenden (obligatoriskt), filt att sitta på (jag kan inte tänka på allt).

Trop contente de vous retrouver ce soir-la, amici!

XOXO

8 kommentarer:

Anonym sa...

That´s the way Sara:)
You have yourself a jolly good birthday.
Make up for the last one!!
To C.
Presents.presents and presents for our Sara.

Eleonora sa...

Åh, som jag hade velat vara med på detta! Låter fabulous. Hoppas du får bästaste födelsedagen ever. Puss och kram!

S.W sa...

Åh, jag skulle lätt komma om jag hade vägarna förbi. Just nu verkar Skåne-Korsika lite långt bara. Men ha en finfint party!

Sara sa...

Anonym: Haha, the good thing about last year is that no other b-day can ever be that bad! ;)

Eleonora: Oh, tänk om du hade kunnat vara med! Du hade ju varit ursnygg med blommor i hâret!

S.W: En annan gâng...?

Ferferi sa...

Men! Sara du är ju purung! Inte visste jag. Och du talar om linjer i pannan? Pfft.

barajagjohanna sa...

Ja, siffrorna går ju nedåt vid 30 har mina "äldre" vänner alltid sagt. Well well, ålder, whatever.

Låter som en mysig födelsedag och jag skulle gärna ta lite semester och få lite sol, tårta och ha blommor i håret!

Prinsessan sa...

Vad skönt då är jag bara 10 år äldre än dig ;)
Anyhow, synd att inte Norwegian flyger Malaga-Korsika direkt, men jag hoppas du får en underbar födelsedag!

Lisa sa...

Ja, vi verkar ju inte komma dit vi ska sa vem vet, vi kanske tittar förbi imorgon! ;)

Bisous!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...