måndagen den 1:e september 2008

Måndag morgon

Jag är så oorganiserad! Nu borde jag packa ( i bästa fall redan ha stängt väskan) men håller på att fixa en miljon andra saker (blanketter, bankärenden - var glada för den svenska internetbanken där man faktiskt kan göra praktiska saker - ändra läkartid - trippelbokning- ringa samtal, skriva klart en grej... )

Dessutom är jag så trött och tung och blir utmattad av ingenting, är jättekänslig för stress och trötthet, och min anemi har nog inte gett med sig än. Det som verkligen fått mig att stanna upp är att jag har ganska mycket sammandragningar (jo, ni som har passerat rutan pregnans vet vad jag menar, och ni andra är förmodligen inte intresserade), och det enda som hjälper är: Sängen.

Sammanfattningsvis: Vive les vacances!

Vila är inte min bästa gren, men nu tror jag verkligen att jag inte orkar så mycket annat. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka i toppform! Planet går klockan 17 från Marseille, och nu ska jag fixa det sista på att göra-listan. Var börja? Pust.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...