måndagen den 29:e september 2008

Utan ord. Gissa var?

11 kommentarer:

Pumita sa...

Inte är det på Korsika iaf! Taiwan kanske? Fast jag antar att du menar lite mer preciist... Ingen aning, damtoalett? =)

Pumita sa...

Kul att du är med förresten! :D

Thérèse sa...

Känns Hong Kong så jag gissar det men kan ju vara Taiwan också

nina sa...

Jag gissar på Taiwan eller Japan och tror att det är i en tunnelbanevagn eller liknande.

Om jag inte har drömt har jag hört att det finns särskilda vagnar för kvinnor där så de ska slippa bli tafsade på? Fast jag kan ju vara helt ute och cykla förstås. :-)

Thérèse sa...

Japan , förresten , tecknen ser mer japanska än kinesiska ut ska jag dra till med en stad också får det bli Tokyo

Nässelblom och choklad sa...

Jag undrar verkligen vad det är. Ser onekligen ut som en tunnelbanevagn i mina ögon.

christel sa...

Ja det är någonstans på gatan, kan det vara en tunnelbanevagn? Har aldrig sett om det fanns vagnar för bara kvinnor i Japan, det kanske det gör?

Typiskt tjejigt iaf med rosa skylt :)

Jah Hollis sa...

Jamen i Tokyos tunnelbana finns det väl vagnar som bara är för kvinnor. Jag förstår varför, men samtidigt känns det så märkligt att det ska behövas.

slas sa...

Det är i Tokyo.
På morgonen och kvällen finns det vagnar enbart för tjejer.

mariannlostinline sa...

Ja, det är säkert bra med dom vagnarna. Synd bara att de behövs.

Sara sa...

Ni har ju helt rätt! Det är i Tokyo, där man har speciella vagnar (efter 19-tiden, tror jag) för kvinnor som antastades i tunnelbanan av ivriga japanska män... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...