torsdagen den 25:e september 2008

Ni skulle inte känna igen mig

Idag har jag köpt någonting så spännande och sexigt som en amningsbehå.
Och det tar inte slut där med min vilda shopping; kunde inte heller motstå en läcker skötväska med termosfack för att hålla mjölkflaskan varm.

Och inne på Galleries Lafayette föll jag handlöst för en pytteliten mössa i ekologisk bomull. Och jag surfar på nätet - inte för att fynda festliga toppar och skinny jeans - för att hitta den perfekta mobilen att hänga över sängen.


Vad har hänt med mig? Jag brukade ju handla skor. Och läppglans. Och... skor. Mitt shoppingbegär har tagit en märklig vändning...

4 kommentarer:

barajagjohanna sa...

Men sånt du handlar nu känns så förbaskat mycket roligare att handla! För att det är så... annorlunda.

Sara sa...

Ja, det är ju det. Och nödvändigt; så inget dåligt samvete!

Lugnetetc sa...

Hehe det är kul att handla det är ett sätt att vänta och förberedda sig också.

Men om jag får säga av egen erfarenhet så är det bättre med en thermos/varm vatten än med att hålla en flaska varm: ersättning kan bara hållas klar en timme, sedan ska man häla ut och göra nytt...

Sara sa...

Fred; Jag kommer nog att lära mig mycket praktiskt inom den närmaste tiden. Det är mycket man inte vet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...