lördagen den 6:e september 2008

Radiotystnad

Vi har en underbar semester, men jag är lite elektroniskt handikappad sa uppdateringen är dalig!

Korsika är fantastiskt vackert, havet är 25° och Ajaccio precis sa retro-italienskt-pastellfärgat-shabbychic som jag minns det.
Stranden i Porticcio är fin, men i morgon ska vi aka till en ända finare; Mare di Sole.
Vi har en terrass där vi äter frukost och middag och där vinbladen fran pergolan regnar över oss när det blaser.
I morse när jag vaknade och tittade ut genom sovrumsfönstret gick en trupp far förbi pa fältet bortanför olivträden. Det är lite charmigt.

Jag äter minst en magnum mandel varje kväll. Men jag skyller pa C som kommer med glass, te och chokladkakor när jag krupit upp i soffan med en bok. Till mig och bebisen, säger han. Kan lätt bli en vana, det här.
Jag lovar bilder och uppdatering senare!

Ciao!

1 kommentar:

Pumita sa...

Elektroniskt handikappad... *asg*
Önskar dig en fortsatt härlig trip!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...