onsdagen den 17:e september 2008

Pyret

Jag har precis varit till ultraljudsläkaren som bekräftade mina misstankar att Pyret har vänt sig.
Nu ligger h*n med huvudet ner och fötterna upp, en utmärkt position för att födas, men även för att sparka mamma i revbenen. Men det står man ut med, alla sparkar är fortfarande magiska!

Vidare väger h*n 2.2 kilo, och läkaren tippar på 3.3 kilo som slutvikt. Men då har jag inte avslöjat min nyfunna vana att äta en magnum mandel i sängen varje kväll, innan jag somnar. (Okej, jag har hört om gravida kvinnor som äter jord, magnum mandel ter sig ganska normalt i mina ögon? Dessutom har jag fått nys om en ny sort - kokos och mörk choklad - som jag måste prova. Illico presto.
)

6 kommentarer:

barajagjohanna sa...

Kokos och mörk choklad?! Oj, vad spännande! Tänk om jag hade en bra ursäkt att äta en Magnum mandel varje kväll... då hade jag gjort det direkt! (Nu äter jag visserligen chokladbollar istället...)

Anna Malaga sa...

Oh, vad spännande - lycka till!!

Pumita sa...

Magnum mandel :p
bara du låter bli pinnen... ;)

Sara sa...

Johanna; No excuses needed.

Anna; Tack, det börjar bli nervöst nu!

Pumita; Man vet aldrig vad gravida kvinnor kan få för sig att äta.

Thérèse sa...

Kokos och mörk choklad låter väldigt gott , måste kolla om den finns i Sverige också

Sara sa...

Thérèse; Men lite beroendeframkallande.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...