måndagen den 6:e augusti 2012

I trädgården.



5 kommentarer:

Johanna sa...

Så fantastiskt. Jag börjar längta till Falun, trots att min kärlek till Stockholm gör att jag sällan vill åka härifrån. Mina föräldrar bor ju lika ståtligt, vid sjön och med stor brygga och liten sandstrand.

Anonym sa...

Fina sommarbilder. Ger du Rpmy gröt och välling nu när ni är i Sverige eller fortfarande ersättning? Det är ju mycket gröt och välling här.

Cissi sa...

Hej Sara, ser härligt ut! Är det du eller din syster på dessa bilder?

Sara sa...

Johanna: Det är ju underbart att ha detta att komma hem till! Även om man kanske inte vill ha dala-idyll året runt?

Anonym: Hon får fortfarande mjölkersättning morgon och kväll. Jag är skeptisk till välling, det har man ju inte i frankrike och det är ju bara mjöl och vatten?

Cissi: Det är syrran! Jag fastnar inte på så många bilder eftersom det oftast är jag som håller i kameran!

Anonym sa...

Skönt att höra! Vi hoppar oftast vällingen och har fortsatt med ersättning à la française. Jag fick inte ens välling när jag själv var liten och tillsammans med gröten känns det ganska stabbigt... Men det känns lite nervöst att inte följa BVCs rekommendationer. Bra med lite bekräftelse.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...