onsdagen den 9:e november 2011

Bebis.


15 kommentarer:

Christine&Paris sa...

Amen ååååh...!

Sandra sa...

Stor kram.

Frida sa...

Och en sådan ljuvlig liten sak!

Milea sa...

Fin bebis det där!

tutt-lisa sa...

Ljuvlig helt enkelt!

Linda K sa...

bebis är mycket go.

Anonym sa...

Herregud så söt!!
Jag som inte vill ha fler barn..lugn och fin nu.. andas..

Maja

Millan sa...

Sa fin! Blir osaker pa om jag gratulerat sa gor det nu i alla fall. Stort grattis till den lilla och njut av bebisbubblan.

Omentjej sa...

Oh kära nån! Ljuva varelse!

Johanna sa...

Men bebisen då, så mysig! Man vill ju bara lukta!

Sofy sa...

En väldigt väldigt fin bebis! Jag längtar smärta här (sjuk grej ju) bf på söndag...

Anonym sa...

Den här bebisen är lite mer lik dig än bebis nr 1 :)
Kram, Maria i Norrbotten

Anonym sa...

Åh vad fin hon är, blir sugen på en till :)

Sara sa...

Tusen tack... Jag känner mig sâ lyckligt lottad som har 2 sâ fina tjejer!
Och kanske är hon aningen mer lik sin mamma?

tösabiten sa...

Alldeles bedårande vacker lite bebis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...