lördagen den 12:e november 2011

Kameratömning: Födelsedag.

 
 
 
 
Grynets 3-årsdag. Vackert dukat bord, C:s syskon med respektive och kids (C är ett senkommet sladdbarn, så Grynets kusiner är tonåringar, och hur tokiga som helst i lill-kusinen), skamligt mycket presenter (jag tycker det är för mycket, så jag gömmer och tar fram efter hand), supergoda tårtor och partyhattar. Huvudpersonen var mer än lovligt slätkammad, men det var mamie som tagit fram hårfön och keratinserum. I kid you not, det är min belle-maman i ett nötskal.
By the way, jag skulle också vilja vara 3 år när det är min födelsedag...

4 kommentarer:

Marie sa...

Åh! Kan jag få bli adopterad av din belle-maman en gång om året, typ på min födelsedag? Såna där kakor och tårtor vill jag också ha! :)

Mia sa...

Man måste älska fransmännen med rosa soffor och gula dukar! Mademoiselle Moyenne och jag pratade precis om det här med inredning, vi svenskar känns något överlägsna på området, men vi älskar våra fransmän ändå. Hur kan man inte bli glad av rosa soffor liksom!? :)

Helen sa...

Hoppsan, det gäller att passa på att kommentera när det går...jag har jätteproblem just på din blogg, det går nästan aldrig att kommentera, tråkigt nog!
Vilket kalas! Och vilket fikabröd!! Såg helt underbart ut.
Och helt otroligt så lika Véra och Romy är.
Nu ser vi fram emot en lillebror, såklart Véra har koll på sånt... ;-)
Kram!

Sara sa...

Marie: Jag skickar över henne dårå!

Mia: Jag tycker det är befriande avslappnat med heminredning i Frankrike... Och deprimerande likriktat i Sverige där alla har samma ljusstakar, mattor och soffor...

Helen: Jag har ocksâ problem med att kommentera pâ min blogg, den lyder mig inte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...