torsdagen den 24:e november 2011

Santa Baby

Men om det nu nödvändigtvis ska vara jul så är det väl säkrast att gardera sig med en önskelista. 
Here goes: 


Dear Santa Baby, all I want for christmas is you, (och lite andra grejer).


Snygga stekpannor. Gärna gjutjärn.
Någonting i cashmere. Gärna krämfärgat.
Någonting snyggt till badrumshyllan. Kanske Prada Candy?
En sovmorgon. Eller två. 
En romantisk helg i valfri storstad med min bättre hälft.
Fuskpäls-pläd
Ljuvliga snöpulsande promenader i sällskap av vovve.
Mycket champagne.
Vackra fotoalbum att stoppa in vackra minnen i. 


Tack på förhand. Kanske har jag inte varit världens snällaste flicka under året, men skyller på ganska mycket graviditetshormoner och en mental svacka.
 



 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte på en sak... Hur mår du? Förutom tröttheten o amningsfunderingar. Tänkte på allt som varit det senaste året, på hur d var när vera föddes osv

Hur mår Sara?

/angelica

Sara sa...

Jag har undvikit just den frågan... Men sanningen är att jag mår ganska bra och känner mig tillfreds. Kanske behövde krisa ordentligt för att ta mig upp till ytan. Och nu känner jag beslutsamheten att stanna där!
Tack Angelica förresten för alla fina ord och tips och omtanken!!!

Anonym sa...

Skönt att höra <3


Ibland behöver man kanske nå botten för att kunna uppskatta vardag och det lilla

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...