onsdagen den 30:e november 2011

Loved ones.

Nä, nu var det länge sedan jag slängde in en baby-bild! Eller, va? 
Och där sitter ni och totally babybilds-försmäktar framför era laptops och undrar när nästa bebisbild egentligen kommer! 
Men nu behöver ni inte vänta längre, här är den. (Nej, tacka mig inte, jag är här för er, det är ett rent nöje.) Ni får en close up på min man också. Som bonus.Voila. 
Så där orakad är han till vardags. Och helg också.

 
Och en på honungshumlan också. Fast det är lättare att fota bebisar än 3-åriga virvelvindar. De kan inte vara stilla en sekund. Véra trillar av stolen minst 5 gånger varje middag eftersom hon är totalt inkapabel att vara stilla. Normalt, tydligen. Min 3-åring är bara ett sudd som springer förbi objektivet.

4 kommentarer:

SAM sa...

Vilken sotnos:)

Millan sa...

Jag blir helt bebissjuk av att titta pa din blogg!! Sa sot!

Cecilia sa...

Jättefin bild på man och bebis... mmm, nu längtar jag ännu mer efter vår fast det är lååångt kvar!

sofia Pekkari sa...

Vad roligt att höra att det inte bara är min dotter som ramlar av stolen varje dag. Ibland vill man spänna fast virvelvinden i barnstol igen fast hon snart fyller fem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...