torsdagen den 18:e juni 2009

Hasta luego amigos

Nu åker jag till Porticcio där jag ska äta min egen vikt i langoustiner, dricka rosévin tills jag storknar, dansa på borden* och svinga mig i takkronorna**.

Sedan sova på hotell, äta hotellfrukost*** och morgondoppa mig **** vid stranden på bilden. Förhoppningsvis iklädd tjock frottémorgonrock med hotell-logga.

Och nu: Mascara och klackar!


* Jag kommer inte ut så mycket.
** Eller vad man nu gör på forskningskongressgalej. Diskuterar solceller? Nä,va?
*** Me likey. I synnerhet kontinental buffévariant med frasiga croissanter, fruktcocktail och riktigt fluffig mjölk.
****Om medhavd bebis är på humör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det alldeles alldeles underbart :) Kram, Maria i Norrbotten

Sara sa...

Det var underbart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...