torsdagen den 11:e juni 2009

Solblind

Solen kändes brutal när jag kom ut på gatan i morse. En stund stannade jag upp eftersom jag inte såg någonting. Jag har drabbats av en oövervinnerlig trötthet, och det här fina vädret och värmen bara understryker min brist på energi. Jag somnar så fort huvudet träffar kudden på kvällen, och vaknar morgonen därpå med upplevelsen av att inte ha sovit en sekund.
Och dessutom hade jag någon vag idé om att dra ner på kaffekonsumtionen. Men just nu är inget bra läge.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som du är gravid!

mandystockholm sa...

tänk..vad sjukt det är egentligen: man blir otroligt trött av solsken och värme samtidigt som man blir utmattad av mörker och kyla...De går liksom inte ihop...Men det är så sant!Bizarre

Sara sa...

Anonym; Haha, men nä, det är nog inte troligt. Någon sorts postgraviditetssyndrom, kanske, ;)

Mandy; Fast jag föredrar att vara utslagen av solsken och värme! ;)

KARLAVAGNEN sa...

Känner igen känslan. Hettan och solen tröttar ut - å du har en liten en att ta hand om också!

becky i london sa...

ser otroligt härligt ut på bilden iaf! kram rebecka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...