fredagen den 1:e augusti 2008

Fredag kväll

Oh, jag älskar värme och sommarheta dagar. Men bara dagarna. Nätterna är värre, det är så svårt att sova i den här hettan! Men trött är jag, efter en nästan sömnlös natt, så nu ska jag krypa upp i sängen ändå med en bok - mamma har skickat svenska pocketböcker! Jag kan nog inte nog förmedla min kärlek till pocketböcker. Inbundet är finast i bokhyllan, men det är bökigare att läsa. Och att ha i väskan.

I morgon ska vi ut till vindistriktet för att titta på en lägenhet vi kanske ska hyra - med utsikt över vinrankorna, hoppas jag!

2 kommentarer:

Ingela sa...

Se det som en invänjningsperiod till småbarnslivet! :-) Vi är glada om vi får sova 3 timmar i sträck! Hi hi

Sara sa...

Hm... Ganska praktiskt alltså? Dessutom insåg jag att choklad och augustihetta inte är någon bra kombi! )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...