tisdagen den 26:e augusti 2008

Tisdag morgon

Buon giorno amici!

Jag älskar att äta frukost: Fransk yoghurt med hallon, grovt bröd med räkost (the scandinavian touch), en skiva brioche (the french touch), en kopp örtte och sedan en mjölkig kaffe framför datorn. Av vilken jag hinner dricka hälften innan den är kall.

Jag måste nog radera mitt höstinlägg från i går. I dag skiner solen och det blir över 30°. Jag ska ägna mig åt att kontakta alla personer som står på min lista - nu måste väl folk vara tillbaka från semestern - och förhoppningsvis hinna rensa i gardoben.
Någon annan som har samma problem som jag?: Garderoben är helt full - skamligt full - med kläder men det är alltid samma kläder som ligger överst i högarna, så omsättningen blir inte särskilt stor. Varje gång jag gör en inventering hittar jag kläder som jag hade glömt att jag ägde. Vissa med etiketterna kvar. Men jag har aldrig kunnat använda mig av den gyllene regeln: För ett inköp, something's gotta go.

Nu ska jag sluta struntprata, dricka mitt kalla kaffe - ingen frappucino, men ändå - och sätta i gång!

Ciao!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...