måndagen den 25:e augusti 2008

Jag måste sluta med det här

Jag spionerar på min man på facebook.
Jag är förmodligen inte den enda.

Vem är Virginie (bara namnet skriker ut att det här är en riktig femme fatale. Virginie. Jojo.) som bara "vill ta ett glas"? Efter all den här tiden? Undrar jag men tänker att jag definitivt inte ska fråga. Tre minuter senare (nonchalant, helt apropå ingenting):

Vem är Virginie?
Virginie?
Ja, som vill gå på date med dig?
Oh, vi gick i förskolan ihop. Jag skulle förmodligen inte känna igen henne om jag träffade henne.

Okej bra. Dessutom ser hon inte särskilt snygg ut på bilden.

5 kommentarer:

Sara sa...

Hahaha

Jag har ingen att spionera på men det låter onekligen som om det kan bli ett par lustiga konversationer till följd av spioneriet ;-)

Thérèse sa...

Ha ha , jag spionerade några gånger på ett ex på facebook , kändes väl inte helt bra. Ska väl påpeka att exet inte var mina barns pappa.

Lisa sa...

Vet du vad, jag blev jättesvartsjuk när jag var gravid! Men det har gått över nu som tur är :)

Sara sa...

Sara; Sedan har jag en liten dramaqueentendens också... ;)

THérèse; Men det är ju så behändigt att spionera där! ;)

Lisa; Det har jag också upptäckt, tidigare var jag mycket coolare. Men som sagt, det går väl över?

KARLAVAGNEN sa...

Hahaha, jag är mycket tveksam till om du behöver vara orolig. Å skulle han dumma sig så får ni ta tag i det när det händer. Totalt his loss om man säger...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...