tisdagen den 1:e januari 2013

2013.

Jag gjorde i alla fall en god chokladmousse till efterrätt. Missade tolvslaget, grät en skvätt. Vaknade flera gânger mitt i natten, med en liten tufsig tjej. Tandsprickning är nog ledordet för denna nyârsnatt. 
Hade gjort mig fin, och önskade att nâgon skulle säga det, men detta hände icke. 
Oh well. 2013, nu är det du och jag. Det blir säkert nâgonting alldeles extra. 
Ni som tittar in här, tack. Fortsätter vi tillsammans i âr? 
Jag hoppas det, och jag önskar er ett fantastiskt âr. 

21 kommentarer:

liten sa...

Jag är med! Din vardag finns i min. OCH om Paris blir ditt ska jag tjoa för dig. Okänd människa som nu känns så märkligt bekant och med ett liv som påminner om mitt eget trots de uppenbara motsatserna. Gott Nytt!

Malin sa...

Ja ett spännande 2013 att se framemot även för mig. Skall bli spännande att se vad året för med sig. Självklart följs vi åt även nästa år. På tal om glammigt nyår gick vi och sova 10.30 pm. Champagnen står ännu på kylning i kylen... Glitterblåsan kom aldrig på, men det är ju skönt att börja året utan att vara bakfull;)

Emmy sa...

gott nytt år och tack för en fin, ärlig, välskriven blogg. kram!

Anna-Lena sa...

Jag är med! Ska bli spännande att se vad som händer under 2013 både för dig och mig själv.

Gott nytt år Sara!

Anonym sa...

ja men det är klart att jag är med 2013 ocksaa.

Anonym sa...

Vill väldigt gärna följa med. Din blogg är livsviktig! Gick till sängs 21:30 efter en halv film och en halv flaska vitt vin. Hade inte gjort mig snygg alls!

Anonym sa...

SARA! Klart jag är med du är ju bäst, lycka till med allt 2013! Maria

Anonym sa...

Självklart hänger jag med. Du är min favorit! Vackra bilder & fantastiska ord!

Anna Stouvenel sa...

Jag hänger pâ:) Gott Nytt!

Anonym sa...

Jag är med! Och Sara, du var jättefin!

Anonym sa...

Absolut är jag med och följer allt som kommer att hända detta år, spännande att se vad du kommer uppleva! Själv ska jag flytta till Rom, spännande och läskigt men man måste våga;)! Kram Annika

Anonym sa...

Du som har lockat mig och min tjej till Lyon vis din blogg. Har du något trevligt restaurangtips att komma med?
/Jonas

Lina sa...

jag följer gladeligen med! är min sambo som kommenterade ovan, jag berättade ju förut att vi bokat resa till lyon efter ditt tips och nu är vi här över nyår. var uppe vid kyrkan på höjden igår i solsken - vackert. tycker det påminner lite om budapest. god fortsättning!

DILA sa...

Jag gick i myskläder hela kvällen igår, paljettklänningen fick hänga kvar i garderoben. Gott Nytt År och jag ser fram emot att följa din blogg och dina äventyr även 2013.

Kram Dila

Molly sa...

Jag hänger med! Gott nytt år!

Molly sa...

Jag hänger med! Gott nytt år!

Hannah sa...

I nöd och lust...jag kommer aldrig vilja sluta följa dig. Kram Hannah

Annika sa...

Det är klart att vi fortsätter tillsammans! Fattas bara annat. Jag hoppas att 2013 blir ett år att se tillbaka på som ett riktigt bra år. För oss alla.

Melisabet sa...

Självklart! Hittar man en bra blogg släpper man den inte så lätt. Och ditt liv, så olikt mitt på så många sätt... men samtidigt, av och till, sätter du ord på hur jag känner- gör det bättre än jag kan själv.

Varmaste lycka till med alla kommande förändringar 2013!

Anonym sa...

Jag hänger också kvar. Läser din blogg varenda dag, kommenterar nästan aldrig. Blir irriterad ibland - mest när jag tycker att du är dum mot dig själv - men tycker så mycket om bloggen som helhet. Så fina bilder, så bra texter. Och - precis som andra här ovanför skriver - så skönt med en blogg som inte bara är glättig och glad. Sådana "glada" bloggar är ju så enformiga och faktiskt tråkiga! Lycka till med allt nu 2013.
// Kristina

Sara sa...

Liten: Oh, underbara du, tack!

Malin; Haha, been there done that. Ny chans nästa âr?

Emmy: Tack detsamma!

Anna-Lena: 2013 blir fantastiskt, omvälvande men fantastiskt!

Anonym: Hurra!

Anonym: Underbart att höra att det var fler än jag som inte hade glitterklänning och manikyr och röjde hela natten!

Maria: Tusen tack. Tusen tack!

Anonym: Oh, tack. Vad glad jag blir!
Anna: Bonne année!

Anonym: Hm? Moussen var i alla fall god. ;)


Annika: Oh, underbart! Rom! Sâ spännande, och lite tufft förstâs. Lycka till!

Jonas: Ja! Le COSY, 36 Rue du Mail, 69004 Lyon och l'ourson qui boit, 23 Rue Royale, 69001 Lyon. Bästa att boka!

Lina: Oh, vad härligt, hoppas ni har det bra!

Dila: Hoppas ditt âr blir fint!

Molly: DETSAMMA!

Hannah: Det skulle bli tomt utan kloka kommentarer frân dig!

Annika: Amen.

Melisabet: Tack, detsamma!

Kristina: Hm. Har en del jobb med mig själv kvar ocksâ, udner 2013. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...