måndagen den 9:e juli 2012

Bröllopsdagen hittills:

Antal passionerade kyssar till frukost: 0
Antal långskaftade röda rosor: 0
Antal glas champagne: 0
Antal minuter på tu man hand: 0
Antal poem till min ära: Eh... 0
Antal romantiska textos: Kollar. Ett från honom: "J'ai pris du café, ça va?" och ett tillbaka "Oui, tu peux prendre les bambins jeudi si je travaille?". 
Eh. Eventuellt har vi varit gifta för länge. 

Däremot: 

Morgon på stranden med 2 små summor av dig&mig.
Turkost glitter och brunbrända ben. 
Mellanmål med frukt och fetaost. Jag och grynet älskar fetaost.
Eftermiddag med modellera och kritor
Lysande kvällsutsikter. Ni vet, man vill att det lilla barnet ska sova middag länge för att orka uppföra sig på restaurang, och vanligtvis sover hon då 12 minuter max. Idag sade jag att "nu mitt hjärta måste du sova ordenligt för att orka gå ut i kväll". Hon ba: Okej, mamma. Har nu sovit i 3 timmar.
Indikationer på att the significant other inte bara planerat mysig middag ikväll, utan även i morgon.


Oh well. Nu ska jag och C göra gisslanutbyte (Läs: Jag lämnar barnen till honom, vi möts i dörren och kanske hinner vi säge hej innan jag rusar iväg för att drilla mina rocket scientists i engelska. Sen, sen... Sen får vi faktiskt styra upp den här bröllopsdagen!

2 kommentarer:

Mia sa...

Hoppas kvällen blir magisk.

Sara sa...

Den blev sâ fin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...