fredagen den 6:e juli 2012

Rose nights.


I dag har jag bara trevligheter inbokade.
På förmiddagen ska jag och Minou dricka kaffe med Marie-Jeanne vid strandpromenaden, sedan har Véra skolavslutning och jag och Fabienne ska ta med oss alla små på glassbar för att fira sommarlov. 

Sedan kvällsöppet inne i sta'n med butiker öppna till midnatt, det brukar vara så trevlig stämning, och vi tänkte njuta av sommarkvällen länge, länge. Sedan är det helg. Och sommaren som börjar på allvar. 
Det ska bli underbart.

2 kommentarer:

Mia sa...

Låter underbart! Här smattrar regnet mot rutorna men jag lyssnar på Joni Mitchell så min dag är ganska mysig ändå.

Nässelblom och choklad sa...

Ha en härlig dag som räcker länge länge! Snygg stämningsfull bild.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...