torsdagen den 12:e juli 2012

Saint Francois, 08.20


4 kommentarer:

Krokofanten sa...

Du skulle inte bli imponerad av min utsikt 8.31 kan jag lova... :o(
Hoppas att ni får en fin dag på stranden!

Sandra sa...

Gudars. Det är lite annat än Vasastans takåsar ;)

Anna-Lena sa...

Hej! Vad fint!
Igår provade vi ditt recept på taboulé, det var jättegott och perfekt sommarmat! Det var lite skillnad från den vanliga taboulén som man brukar få i Frankrike!
Jag hade bulgur hemma så jag tog det och så åt vi lax till!
Så tack för ett superbra recept osm vi tänker använda flera gånger till! =)

Sara sa...

Krokofanten: REgnigt paris? Men det är ganska poetiskt, eller hur?

Sandra: Också lite poetiskt!

Anna-Lena: Oj, vad roligt! Jag blir alltid lite nervös när jag delar med mig av recept, tânk om det inte blir bra, liksom! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...