söndagen den 22:e juli 2012

Toast Skagen modified.

Vi ska till Fabienne & Jeff på middag, och jag erbjöd mig att ta med mig förrätten, för att underlätta lite för värdinnan som är en person som kan tillbringa en hel dag i köket innan hon får gäster. 
Planen: Toast Skagen (Eftersom jag är svenska och svenskare förrätt finns inte). 
Problemet: Hittade varken räkor, löjrom eller dill på affären. 
Och en Toast Skagen utan räkor, löjrom och dill känns... inte helt kul. 
- Jo, ni ska ni få se, här har jag stekt lite formfranska i smör och brett på majonnäs. En svensk delikatess! 
Eh... Nja. 
*tänker om*

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Vad synd! Det som är så gott =)
Jag jobbar för sönerna till själva uppfinnaren av toast skagen, Tore Wretman! =)Dom har en mäklarfirma i Cannes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...