tisdagen den 24:e juli 2012

Sanna nöjen.

Dagens bästa: Lösa korsord och läsa recept i skuggan av ett parasoll.
Barnen leker med random fransk släkting i vattenbrynet.
Jag förfärar mig över solsvedda turister och bikinis way over the top vad gäller sexytude.
Och undrar om jag mentalt är pensionär och inte dryga trettio.
Hoppsan, ett år till att lägga till handlingarna nästa vecka, birthday coming up!
Och för en gångs skull ska jag skåla med min tvillingssyster på vår gemensamma födelsedag.
Ser fram emot. 

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag ÄLSKAR också att lösa korsord. Helst de litterära i Vi Läser eller Book magazine, även om det ofta slutar med att jag kliar mig i huvudet och undrar om jag egentligen är så smart som jag vill tro...

Den där Jenny sa...

Du! Jag har en önskan! Kan inte du skriva om hur du/fransmännen (vet inte om det skiljer sig) ser på barn i solen. I Sverige är det ajabaja att ens gå över gatan med oskyddat barn som om de vore vampyrer, hur är det där borta?

Solkräm, sådana där heltäckande helkroppsbaddräkter osv.?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...