fredagen den 25:e juni 2010

CykelByxaN, BehåN och soMMareNs TreNdsPaning

Franska Elle slår ett slag för sommarens stora trend: Cykelbyxan.

Jag tänker: Inte en chans.
Sist cykelbyxan drabbade oss var jag tolv år, och sportade den med sportsockar och fluffig gummisnodd. Den här gången är det njet. I synnerhet i kombination med sandaler med små ankelsockar, skjorta och kravatt.
Näe... Den outfiten bygger ju på att folk ska förstå att det är just trendig man är, och inte bara galen. Och där finns en osäkerhetsfaktor, kan jag känna.

Och vad är grejen med underkläderna utanpå? Det är nämligen nästa stora trendspaning, som syns överallt. En trend som är fullkomlig obärbar i verkliga vardagen. Totalt. En beh
å som syns kan vara fint, sexigt och somrigt. Men att behån skymtar behöver inte nödvändigtvis innebära att den ska sitta utanpå kläderna.

Exempel:
Retrobehå utanpå vit, basic t-shirt.
Korsett utanpå säsongens heta collegetröja.
Näe...
Testa den trenden på kontoret, så blir ni snabbt varse hur trendkänsliga de förmodligen inte är, era kollegor. Go ahead, testa.

2 kommentarer:

Erica sa...

Ha ha ha , om detta är trend, är jag nog hellre otrendig ;-D

Ferferi sa...

Jag köpte mig ett par svarta cykelbyxor förra året som jag använt mer än många andra av mina plagg. Har alltid varit svag för dem dära. Således passar mig den här trenden utmärkt och jag känner mig superfin var gång jag sätter på mig mina fina blanka 'cyklisar' ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...