lördagen den 26:e juni 2010

Nämen vad fan

Alltså. Tong tights. Strumpbyxor för flipflops. Jag upprepar: Strumpbyxor för flipflops?
Det här känns som en affärsidé ungefär lika motiverad som den svarta stringbindan (minns ni den?) och C-vitamintrosorna (dom minns ni kanske inte?).
Nu tar vi baskunskaperna i summer fashion:
Bara ben är alltid snyggare, sexigare, fräschare, finare, coolare än strumpbyxeben. Alltid, alltid, alltid.
Och är det så att det är för kallt för flipflops... Då TAR MAN ANDRA SKOR ÄN FLIPFLOPS.

Capisce?

9 kommentarer:

Eleonora sa...

Ja det var faktiskt en ovanligt befängd idé. Vem fan vill ha en nylonrand där tårna börjar?

Sara sa...

Ja, vem fan vill det?
Obegripligt, men någon verkar ha tagit patent på det.

Johanna På Pickadollön sa...

De sàg ju bara làskiga ut och fula.

Ingela sa...

Haha, det är ju bara för underbart! :)

Livet runt 30...5 sa...

Avancerat, mycket avancerat. Någon kommer att gå på det.

Freedomtravel sa...

Alltså... jag känner inget behov födas...

Angelica sa...

Men alltså det är en genial idé. Inte för flipflops naturligtvis, det ser vi ju på bilden hur det ser ut. MEN om ett tillfälle kräver strumpbyxor (jag vill bestämt hävda att det finns ett flertal som gör det) OCH man vill ha ett par pumps med öppen tå (I Sverige tycks det just nu omöjligt att hitta pumps utan öppen tå om man inte går igång på eccos basutbud) - DÅ MINSANN! Då tror jag dessa läckerbitar är utmärkta.

Åsa sa...

Hahah, men nä Sara - då har du inte sett mina ben! Prickiga, knottriga, extremtstoravader och jag vet inte vad. Avskyr allt vad strumpbyxor heter så de på bilden är inte ens ett alternativ. Besparar omgivningen genom att ha långbyxor el ev lång kjol om det bara är för varmt. Nu har jag gått upp så mycket att jag inte längre får runt sarongerna heller så det får väl bli byxor iaf hela sommaren.


(Fö så föll direkt för för ditt tips om Dove men tyvärr. Höll på att kräkas! Lukten är outhärdligt. Inte från tuben eller när man smörjer utan efter ett par timmar. Som att den liksom "bränner" då och det stinker! Torkar in gör den aldrig heller! Gick här hemma i kallingar en hel dag för att "torka". Efter två gånger utan minsta tillstymmelse av effekt la jag än en gång projekt vågavisadinabennågonendagång bakom mig. Kanske fick jag tag på fel sort?)

Sara sa...

Jag håller med Angelica - dessa strumpbyxor är geniala! För inte är de menade att bäras till flipflops utan för pumps med öppen tå. Och då, mina vänner, då är de precis hur bra som helst. Trust me, jag har provat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...