söndagen den 26:e december 2010

And heaven knows I'll compare the ocean to your eyes

Liten. Med blå ögon.

Lite större. Med blå ögon.

Ändå större. Med gröna ögon.

Tittade just väldigt noga p
å min dotter.
Hennes utsikt mot världen är lite begränsad, eftersom jag har projekt: SPara ut Sockergrynets lugg som prio 1.
Men där n
ågonstans, mellan mörkblonda hårtestar och en snorig liten näsa fick jag syn på ett par bruna ögon.
Brunaktiga. Honung, hasselnöt, bärnsten. Ljus... bruna?

Hur gick det här till?

Hon föddes med bl
å ögon. Sedan gick de över till gröna, efter ett år. Sedan har jag liksom alltid trott att jag har en grönögd unge. Nu är jag osäker.
Ska titta noga, och fixa bildbevis.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Berättade precis för min man om bloggare jag liksom tycker om, du är så himla sympatisk och fin.

God fortsättning!

Sara sa...

TAck. Detsamma.
XXX

Anonym sa...

På tal om ögonfärg. Har man TUREN som din dotter att få så vackra ögon, så har man, och det har hon!Punkt slut.
Gunilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...