lördagen den 18:e december 2010

Min unge är världens finaste.

8 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Sannerligen! Lite Timmy Lamm över henne med glädjen i de stegen. http://ajjminmage.blogg.se/images/2010/timmy-time_105770796.jpg

Emelie sa...

Jag ät beredd att hålla med, vilken underbar bild! Dessutom har jag tänkt att jag ska kommentera varenda bild hon haft på sig den där jackan som är helt fantastisk.

Ingela sa...

Vilken underbar bild! Den andas livsglädje och bus.

Kram

Eleonora sa...

Hon är underbar!

Ferferi i Göteborg sa...

Men åh så härlig bild! Hon riktigt koncentrerar sig också med tungan rätt i mun. Gull!

Sara sa...

kristina: Haha! Pâ pricken!

Emelie; Den har jag fâtt av min vän Aude, som hade den till sin unge för fem âr sedan, men som sparat den för att den är sâ fin...

Ingela: :D

Eleonora: Jag tycker ju det!

Ferferi: Haha, för att inte trilla!

Helen sa...

En vinnarbild!! Fylld till bredden av livslust och glädje! Véra är underbar!

Kram!

Linda sa...

Ja, vilken toppenbild alltså! Love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...