onsdagen den 15:e december 2010

Hur stolt blir man inte?

Min coola lilla tjej som definitivt inte är någon baby längre, som är 2 år och har storlek 24 i skor och som har bakat sin första lussekatt och som skapar saker.
Annars:
1. Har hon pratat om papa noël i en hel månad. Det är dagis fel.
2. Tycker hon att det skulle vara finast att g
å på kalas utan kläder, men med sexton hårspännen.
3. Är favorits
ångerna Au clair de la lune och Oajajajajbuff.
4. Surar hon när jag kommer sent till dagis för hämtning. Aj. Krack i mammahjärtat.
5. Är favoritmaten fisk och petit suisse.
6. Rullar hon sina r värre än Edith Piaf.
7. Är hon världens bästa.

7 kommentarer:

tösabiten sa...

Bedårande! Man finner inga andra ord när ens första barn helt plötsligt inte är en baby längre.

Osäkert hur det blir med nästföljande, fortsättning följer...

/Karin

Anonym sa...

Hon verkar lovely din lilla tjej! Inte fullt så lovely som min son förstås men bra nära :)

Sara sa...

:D

Maria (45) sa...

Vi tycker nog alla vi "känner" Vera från din blogg. Jag tänker på bilden där hon har en bestämd min - och dina solglasögon upp och ner ...."El terrorista". Underbart!

Hon är verkligen jättefin och det är kul att följa hennes utveckling så här på distans.

Sköt om er!

Molly sa...

Å, vilken härlig julkula, helt i mammas smak anar jag, rosa med glitter!

Sara sa...

Maria: Jag älskar ocksâ den bilden! EN av mina favoritbilder!

Molly: Haha, du sâg det? Glossig och glittrig!

Elin sa...

Oajajajajbuff! Åh, nu hamnade jag plötsligt i Bäckis, hör mormors skrovliga röst och brasan som knäpper. Hälsa den där sötnöten att det är ett bra låtval :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...