tisdagen den 7:e december 2010

My girls

Alltså. Jag är övertygad om att ha hittat några själsfränder via den här bloggen.
Ni vet, de där bloggerskorna som är roliga, smarta, snygga, som kan baka lussekatter med ena handen och mixa en pina colada med den andra. De som aldrig skulle köa till h&m för att slita
åt sig vilket plagg som helst ur Lanvin-kollektionen och som aldrig skulle skriva e istället för är (j'ai horreur de ça).
De som svär med finess, som lämnar roliga kommentarer utan att behöva sätta dit en leende liten smiley efter
åt.

Hörrni! Jag hoppas att vi ses n
ågon gång för en girls night out med macaroner och champagne, ungar och mycket mascara, avbitna naglar, brustna drömmar och högtflygande ambitioner.

Vi kan prata män och byta recept och sjunga pinsamma popl
åtar och ge varandra boktips. Det vore fint.

12 kommentarer:

Mes rêves blancs sa...

Härligt inlägg! Lycka till med Lussekattsbaket idag, det är verkligen inte lika svârt som jag trodde att det skulle vara, jag som förväntade mig att degen inte skulle jäsa, att alla russin skulle ramla av i ugnen och katterna skulle bli vidbrända eller nâgot liknande...
Malin

Anonym sa...

:)
Maria i nb

Johanna sa...

Varenda gång jag ser dina bilder på macarons vattnas det i munnen på mig.

Jag skriver för övrigt upp mig på gästlistan!

Anonym sa...

Oj, vi som skriver e lite titt som tätt av bara farten känner oss ju lagom smarta nu;)
/väldigt anonym språkmissbrukare (och heavy smiley user)

Sara sa...

Anonym: Haha, ta det inte så hårt, jag är ju språkpolis...

xxx

Lisa sa...

Later himla kul tycker jag. Finns det en chans att fa en inbjudan om jag lägger av med mina smileys?

Lycka till med bakandet!

Frida sa...

Åh, man hoppas ju att man är en av de inbjudna, det gör man ju.

Sara sa...

Lisa och Frida: Ni är självskrivna. Smileys eller inte.

Sara sa...

Johanna: Du med, men du fâr lova att ta med dina lussekatter!

Maria sa...

Fint. Själsfränder måste man vara rädd om.

Anonym sa...

Hej, älskar din blogg. Men klanka inte ner på dem som skriver e... helt onödigt. Du skriver ju ba.

Matilda sa...

Du är fantastisk på att skriva, jag småler hela tiden, dagarna flyter på lättare och en viss positiv avund av att du är så bra finns.

ps. sorry men jag skrattar också åt dina lussekatter. // M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...