tisdagen den 28:e december 2010

Glögg&Choklad.

Snart trillar svärföräldrarna in från den råa medelhavskylan utanför. Jag har lovat glögg och smältande chokladkaka.
Här skulle jag eventuellt vilja inflika att det inte är alla som har en s
ådan svärdotter som yours truly, men jag avhåller mig från det. Jag är nog definitivt ingen svärmorsdröm.
I övrigt finns det f
å saker som parfymerar ett hem på ett sådant delikat vis som varma saffransbullar, choklad och glögg. Det skulle vara nyss utblåsta ljus, då.

4 kommentarer:

Tova sa...

Smältande chokladkaka... dig skulle jag definitivt vilja ha som svärdotter ;)

Anonym sa...

Varför ingen svärmorsdröm, för att du är svenska och inte tar skit från någon? Maria i nb

Anonym sa...

Hej Sara,
Sitter och skriver om Korsika och kom att tänka på dig. Ledsen att vi aldrig fick kontakt i höstas. Tiden rann iväg och våra dagar på ön. Fotografen Ann Lindberg ska tillbaka så småningom och göra några hemmahos. Kanske kan ni träffas då? Mejla mig gärna på mille@mille.se
Många varma hälsningar Milena Bergquist

Sara sa...

Tova: Haha, ja det väger upp för mycket! :D

Maria: Bland annat... Suck.

Milena: Okej, jag mailar dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...