söndagen den 12:e december 2010

Blingblingkjolen.

Minns ni guldminikjolen jag suktade efter? Eftersom min garderob kändes helt inkomplett utan en minikjol i guldfärgad läderimitation? Jag köpte den, och häpnadsväckande nog använder jag den ofta. Den är lite ett allroundplagg, och det enda man behöver tänka på är väl egentligen att matcha med stickad kofta och ett par tjocka, stabila strumpbyxor, typ kalasbyxor, för att inte slinka över till det vulgära. Och ingenting piggar ju upp en gammal yllekofta så mycket som lite kortkort och guld.

10 kommentarer:

Krokofanten sa...

Tro mig, du kan aldrig bli vulgär... Om du ens försökte!! Jättefin som vanligt! :o)

Anonym sa...

Åh så fint! Nu blev jag ännu mer sugen på att slå till på guldfärgade paljettkoftan.. hm..

Livet runt 30...5 sa...

Jätteläcker. Verkligen.

mia sa...

Det är så långt ifrån svenskt mode man kan komma. Du ser verkligen fransk ut. Det är exotiskt att kika in här, I like, I like!

Sara sa...

Krokofanten: Gullo!

Anonym: Oh, lâter som jag skulle gilla!

K: Guldig âtminstone...

Mia: Haha, men när jag är i sverige tycker jag att alla ser lite klonade ut. Här är det lite mer libre... ;)

It´s all about me sa...

Fab!!

TinTin sa...

Den är jättefin!

Sara sa...

Oh. Tack... *ler stort*

Hanna sa...

Håller med, skitsnygg verkligen.

Sara sa...

Supersnyggt! Och med ens kände jag mig rätt trist i mina jeans...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...