fredagen den 17:e december 2010

Fredagens. Eller om det var torsdagens mojito-outfit.

Just det. Så här såg jag ut igår kväll, när jag var på Vino del Diablo och idkade barhäng med C och hans kollegor. Mojitos, viner i ishinkar, hur mycket tapas som helst och ett gäng vetenskapsmän. Trevligt.
Idag ser jag inte alls ut s
å där. Lite mer raggsockor, glasögon och fett hår.
Sockergrynet ska slängas i säng nu omedelbums, och sedan ska det bli spännande att se om C behagar komma hem ikväll...
Han tycks sitta fast mellan Corte och Vizzavona, på grund av snömassorna. Hey, på Korsika? Yup.

2 kommentarer:

Ferferi i Göteborg sa...

OJ! Så det snöar så långt söderut också? Då ska jag kanske inte känna mig helt miserabel för att skridskor är enda sättet att ta sig fram från punkt A till punkt B här uppe i norr...

Svensk chekchouka sa...

oj, snö pâ korsika, det lâter vackert. Jag har samma tavla som dig i vardagsrummet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...