lördagen den 19:e december 2009

Blondinbella föreläser

Det står så här på en av Sveriges mest lästa bloggar (jag går inte in för att vara polemisk vad gäller bloggens allmänintresse, jag bara konstaterar.):

"Isabella Löwengrip driver sveriges största blogg, följ med i hennes fartfyllda vardag med allt ifrån kändisfester och röda mattan till politik, föreläsningar runt om i landet om entreprenörskap och hennes sambo Nils."

Jag konstaterar. Men kan inte låta bli att undra: Vem fan är intresserad av att lyssna på föreläsningar om hennes sambo Nils?

Och vad tycker Nils om att Blondinbella Löwengrip ger föreläsningar om honom? Runt om i landet?

12 kommentarer:

Ingela sa...

:D Syftningsfel är så roliga!

KARLAVAGNEN sa...

HAHAHA!

Helena sa...

Hahahahaaaa! Skönt att jag har en språkpoliskollega där ute, det blir för tungt att dra hela lasset själv känner jag... ;)
Heja heja!

Svensk chekchouka sa...

Var inte sâ sâkra pâ tt hon inte föreläser om Nils, jag skulle inte bli förvânad alls!
Idag kan man ju âka pâ weekend och tvätta sin aura eller ta kontakt med sin skyddsängel, Nils är säkert en skitintressant grabb!

Sara sa...

Ingela; ;D

Karla; Eller hur?

Helena; Det finns bara en sak som är värre än syftningsfel; Särskrivningar. Då är jag i mitt esse!

Svensk chekchouka; :-/

Ingrid sa...

Äsch, man får ju ett gott skratt på köpet när man höjer batongen vid syftningsfel. Särskrivningar kan också bli lite kul ibland, men att skriva de när det ska vara dem, eller tvärtom, det blir aldrig särskilt kul.
Men bättre att folk skriver än att de låter bli.

Marie sa...

Hahahahahahaha! :D

Anonym sa...

Förlåt, men är du dum eller?? Du har iallafall inte kollat upp din fakta! Blondinbella håller inte föreläsningar om sitt privatliv utan om hennes företagande och om självkänsla!!!

Sara sa...

Anonym: JAHA. Det FÖRSTOD jag inte! Mitt inlägg var INTE ironiskt och TUSEN TACK för att du upplyser mig om detta. Verkligen. Tack.

Sara sa...

Anonym: Dessutom heter det sitt företagande. Inte hennes.

blondinbella sa...

Jag älskar syftningsfel. Speciellt på "stora bloggar". Galet kul!

nevnarien sa...

Haha! Så kul sånt där...
Lika kul som personer som inte ens kan se ironin när det bara dryper om den...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...