fredagen den 11:e december 2009

Räknar förluster

Eh bien, moi, jag skulle sitta vid datorn hela dagen och skriva minst fem sidor. Fem sidor? Det låter inte så mycket, ma belle?
Nä. Men det är mycket. Om det är skapande vi talar om. Två ord framåt, tre tillbaka.
Ointressant trams. Ah, om jag skulle låta någon titta på det jag skriver och så skulle de säga att dont quit your dayjob, eller jaha, det här var ju... intressant, eller okej finns det mer?

Men idag. En hel dag framför datorn. Bortsett från lunch, fika, en påse non stop, men vi har ju tusen hemma efter pepparkakshusbaket. Lite lektyr, ett par koppar te, lite mail, lite facebook, lite bus. Fem sidor? Nä. Jag gick back. Skrev tre, raderade fyra. Resultat: Minus en och hopplöshet.

1 kommentar:

Isabelle sa...

Åh jag vill också sitta hemma och skriva artiklar vid köksbordet..jag sitter hemmaoch jobbar..men vad åstadkommer jag? inget...l'r mig Dreamweaver..men har ingen affärsidé...skulle vilja vara UTBILDAD för det är ju det som gäller!! Vill ovkså skriva artiklar och tjäna pengar, älskar att skriva, men tror inte på mig själv....buuu :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...