torsdagen den 3:e december 2009

Snygghylla

Så här skulle mina pocketböcker vilja bo. Sänder en önskning till tomten. Och passar på att önska ett vattenpass till the handyman som sade så här när jag påpekade att det kanske vore en bra idé:
- Ett vattenpass? Jag är väl inte blind eller?

Nä. Och är det någon som är blind i det här hemmet så är det ju jag som är så himla närsynt och astigmatisk att jag har ägnat 25 år av mitt liv att sitta hos optikern och gissa bokstäver på tavlan, så om hyllor sitter snett här så skyller jag på min astigmatism. Felknäppningar också kanske? Alltså, jag ser inte sådant, jag är astigmatisk! Prima.

Om tomten läser: Det snygga p
å bilden är från Scandinavian Design.

4 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Fin! Slå till tomten och skicka rekommenderat så att det garanterat kommer fram till jul.

barajagjohanna sa...

Åh, hyllan är skitfin. Eller är det tre hyllplan? Hur som helst är det snyggt. Gud vad härligt det hade varit att få komma till en ny, tom lägenhet och inreda helt själv...

Stina sa...

Snyggt!
Om du gillar inredning så måste du tävla hos mig, http://stylebyme.myshowroom.se/tavling-vinn-muggarna-fran-boconcept/

Hanna sa...

Min man satte upp en hylla med hjälp av vattenpasset i hans iPhone. *Inte* att rekommendera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...