onsdagen den 23:e december 2009

So this is christmas And what have we done

Jag vill stanna tiden en liten stund. Bara hinna hämta andan, komma ikapp.
Det går så förtvivlat fort. Och snart är julen över, och bara det där bitterljuva kommer att dröja sig kvar.
Blev det som vi tänkte? Tog vi vara på allt? Njöt vi? Var det så där underbart som vi tänkt? Var året som snart rings ut det bästa i våra liv, var det så där fyllt med mening som vi lovat oss? Hann vi uppnå allt vi ville eller ingenting? Bara rusade vi på, som vanligt, kanske?
Och trots allt, 2010 kommer att bjuda på fina saker. Till att börja med en tripp till Paris. Sedan får vi se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul & Gott Nytt År!
Brukar inte kommentera så ofta hos dig, men jag läser din blogg dagligen.
Du får mig i alla fall att skratta, nicka instämmande eller ibland t.o.m få en tår i ögat. Det tycker jag är en bra merit för året som gått ifall du tyckte det bara swischade förbi:).
Ser framemot att läsa om 2010 hos er:)
Annelie

Sara sa...

Annelie, Vad glad jag blev nu! Julklappskommentar!
Ha en fin jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...