fredagen den 29:e oktober 2010

Beautiful bootcamp

Hej.
Det här är min lilla löpslinga, jag brukar springa från Place Abattuci, förbi Citadellet, bort mot Grekiska kapellet, les crêtes. Hotellen: Cala di Sole, Palm beach, Dolce Vita, Stella del mar, ut mot La terre sacrée.
Det var 20° och jag sprang femton kilometer. Utan att blinka. Jag bara njöt.
Nu ska jag tacksamt njuta av konsekvenserna att ha tackat nej till fest och sen, sen kväll, och krypa ned i sängen med ett korsord och en kopp te.
Längtan.
Sov gott, söta kära.

4 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Tom jag skulle ha njutit av en löprunda i så fina omgivningar. Och löpning är annars bland det värsta jag vet.

mia sa...

15km, huh! Jag har en bit kvar dit kan jag nog säga..

Sara sa...

Kristina: Men det här är lite annat än ett trist elljusspâr! :)

Mia: Men det blir inte särskilt ofta... ;)

In this blog... sa...

Snygga bilder!

Happy Halloween! :) XX Nicky

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...