lördagen den 9:e oktober 2010

Samedi

Fredagsmyset bestod av lite svärande över en powerpointpresentation som jag hade svårt att göra vacker och estetisk.
Det är eventuellt inte syftet med PP, men änd
å.
Lördagsmyset blir storstädning och storhandling.
Lägenhet i förfall, kylsk
åpet tomt. Svärföräldrarna på ingång.
Söndagsmyset blir jobb och skrivande av rapporter.

Och jag vet att jag brukar bjuda er på b
åde bikiniglimtar och turkosglittrande vatten, men just nu är det lite mer... ordinär vardag.

Je vous embrasse bien fort.

2 kommentarer:

mia sa...

Ganska ordinär lördag här med, träning, mathandling och en massa ansökningar inför vårens praktik som måste fyllas i. Men ibland är ordinär ganska skönt.

Sara sa...

Ja, egentligen. Och för mig är ju allt det här ordinära lite ovanligt, eftersom jag precis kastat mig in i det.
Praktik? Spännande?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...