måndagen den 11:e oktober 2010

Hjälp

Rostbiff, ratatouille och crème brulée med mina nya kursare, och sâ nästa arbetspass som börjar nu.
Intensivt, intensivt.

Nio timmar om dagen, och det här är verkligen en utmaning för mig.
Till i morgon har jag en rapport, en bilan d'ouverture, en powerpoint-presentation och ett muntligt föredrag att förbereda.
Vi kör tvâ ârs universitetsstudier pâ tio mânader.
Utan kaffe och crème brulée vet jag inte om det skulle gâ?

Je vous embrasse et je vous laisse...

5 kommentarer:

Jonathan sa...

Hej!

Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om Unity Lines spa-resor till Polen. Polen har en historisk kurortstradition med en rad spahotell i natursköna omgivningar. Läs mer här:

http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/hotellarrangemang/spapaket

Likea Unity Line på Facebook för att få chansen att vinna en
kryssning till Polen: facebook.com/pages/Tavla-och-vinn-en-kryssning-med-Unity-Line/140776032632140?ref=ts

Kanske något för dig?

Allt väl


/Jonathan, Unity Line

Ingela sa...

Kämpa på! Det låter verkligen intensivt men roligt. Tror säkert det är väldigt lärorikt!

Anonym sa...

"att vinna en
kryssning till Polen" :/

Sara sa...

Ingela: Ja, det är ju det, men en STOR utmaning!

Anonym: lol. Här visar jag massa snygga bilder frân Korsika och sâ vill Jonathan tipsa om en kryssning till... Polen.
Sugen? :D

Isabelle G sa...

Mon dieux vad intensivt!!

P.S skulle hellre betala en resa till Korsika än vinna en till Polen ;)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...