lördagen den 23:e oktober 2010

Ska bara...

Jag: Jag lovar att jag inte blir sen, vi ska bara ut och ta ett glas! (Oh, those famous last words!)
Han: Det säger du alltid, sedan kommer du hem klockan fyra och försöker smyga in utan att jag märker.

Jo. Det är sant. Så skramlar jag runt i köket en stund innan jag diskret försöker faxa mig ner i sängen så att han inte ska vakna men det gör han ändå av mina iskalla fötter.

Well, well. Han älskar mig änd
å. Trots nattsuddande och dålig blodcirkulation.

5 kommentarer:

anna of sweden sa...

Det är äkta kärlek! :)

Hoppas att du får en trevlig stund ute på stan!

Kram!

Colombialiv sa...

Klart han gör!

Sara sa...

:D

Ellen sa...

Åh så fint.
Jag har också kalla fötter. Men nu har jag blivit singel så det iaf bara jag som lider av dem...

En dag ska man väl hitta en karl som värmer dem åt en. ;)

Sara sa...

Ellen: Ja, kalla fötter-testet är bra, det skiljer agnarna frân vetet. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...